مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 17:152020-09-27اقتصادي

تامین اجتماعی، بیمه بیکاری سه ماه خرداد تا مرداد را پرداخت می کند


معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: تامین اجتماعی، بیمه بیکاری سه ماه خرداد تا مرداد را پرداخت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت کار ، معاون روابط کار وزارت تعاون،کار ورفاه اجتماعی درباره تاخیر در پرداخت بیمه بیکاری مشمولان در سه ماهه خرداد لغایت مرداد  توضیح داد: سازمان تامین اجتماعی پرداخت این مبالغ را دنبال کرده و در این زمینه بخشی از مقرری مشمولین توسط سازمان پرداخت شد و  پرداخت سایر متقاضیان در دستور کار قرار گرفته است.

حاتم شاکرمی در نشست بررسی فنی سامانه جامع روابط کار افزود: هدف از ایجاد سامانه جامع روابط کار ارائه خدمات الکترونیکی با سرعت، شفافیت و سلامت بیشتر در راستای سیاست های وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در اجرای دولت الکترونیک است.

وی گفت: تداوم این خدمات را بدون بازگشت به روش های سنتی، با اصلاح نواقص احتمالی و بهبود مستمر آن ادامه می دهیم.

معاون روابط کار وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: با همراهی همکاران ستادی و اجرایی برای ارتقای این خدمت، زیرساخت های این سامانه نیز ترمیم خواهد شد.

شاکرمی یادآورشد: با مشارکت مرکز فناوری اطلاعات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، این سامانه نوپا که طبیعتا همراه با اشکالات جزیی است، تقویت خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین اجتماعی، بیمه بیکاری سه ماه خرداد تا مرداد را پرداخت می کند

تامین اجتماعی، بیمه بیکاری سه ماه خرداد تا مرداد را پرداخت می کند