مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 17:052020-09-27سياسي

بررسی ابعاد راه اندازی دانشکده ادیان و مذاهب در دانشگاه های سیستان و بلوچستان


در نشست مشترکی بین نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان و رییس دانشگاه ادیان و مذاهب کشور، ابعاد راه اندازی دانشکده ادیان و مذاهب در دانشگاه های سیستان وبلوچستان و آزاد زاهدان مورد بررسی قرار گرفت.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب رییس دانشگاه ادیان و مذاهب کشور با اشاره به گفتگوهای گذشته مبنی بر افزایش ارتباطات علمی و تبادل تجربیات سیستان وبلوچستان با مرکز کشور، اظهار داشت: لازمه این امر، فعالیت مراکز موفق علمی در استان است که نفع آن هم برای مردم استان و هم برای مراکز علمی است تا مخاطبان خود را شناسایی و به خوبی به کارگیری کنند.

امام جمعه زاهدان با اشاره به دیدگاه مثبت رییس دانشگاه ادیان و مذاهب مبنی بر همکاری و مشارکت این مجموعه علمی با دانشگاه های سیستان وبلوچستان و آزاد زاهدان، عنوان داشت: در همین راستا گفتگوهایی با رؤسای دانشگاه ها صورت گرفته که با استقبال آنها روبرو شد و حاضر به همکاری بودند که پیشنهاد می شود تا ضمن بازدید از هر دو مجموعه تفاهم نامه ای با قید تعهدات طرفین امضا شود.

آیت الله مصطفی محامی با اشاره به تاثیر این اقدام در رشد سیستان وبلوچستان، عنوان داشت: یکی از نکات مهم در استان ایجاد زمینه ای برای تحصیل و رشد علمی شیعه و اهل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی ابعاد راه اندازی دانشکده ادیان و مذاهب در دانشگاه های سیستان و بلوچستان

بررسی ابعاد راه اندازی دانشکده ادیان و مذاهب در دانشگاه های سیستان و بلوچستان