مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 16:552020-09-27اقتصادي

بانک های اصفهان موظف به اجرای مصوبات کارگروه رفع موانع تولید هستند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: بانک های استان موظف به اجرای مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در راستای ارائه تسهیلات به فعالان اقتصادی و بخش خصوصی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، حسن قاضی عسگر  در جلسه با فعالان اقتصادی اظهار داشت: پیش تر مجموعه های تولیدی و فعالان اقتصادی برای دریافت تسهیلات از بانک ها مشکلات عدیده ای داشتند و بر این اساس مدتی است که ساز و کاری با عنوان کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید متشکل از چند زیرمجموعه ایجاد شده که در آن حق و حقوق سرمایه گذاران بخشی خصوصی حفظ و برای تسهیل در امور آنان تلاش می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان تصریح کرد: برای مثال هر سرمایه گذار یا فعال اقتصادی یا تولیدی که با بانک به مشکل برخورده است می تواند با مراجعه به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مشکلات خود را بیان کند و این کارگروه با حضور نمایندگان بانک ها احکامی را صادر می کند که برای بانک لازم الاجراست.

وی ادامه داد: در صورتی که بانک از اجرای این حکم سرپیچی کند پرونده مربوطه به جلسه کارشناسی و پس از آن هیات خبرگان اقتصادی و بانکی ارجاع داده می شود که این امر مستلزم درخواست کتبی فعال اقتصادی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک های اصفهان موظف به اجرای مصوبات کارگروه رفع موانع تولید هستند

بانک های اصفهان موظف به اجرای مصوبات کارگروه رفع موانع تولید هستند