مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 16:402020-09-27سياسي

12 میلیون واکسن آنفولانزا به کشور وارد می شود


نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه قرار است بیش از 12 میلیون واکسن آنفولانزا به کشور وارد شود، گفت: اکنون نزدیک به یک میلیون و 300 هزار واکسن آنفولانزا وارد شده و قرار است به زودی 800 هزار واکسن آنفولانزای دیگر نیز به کشور وارد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، سیدمحمد پاک مهر نائب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس درباره جلسه عصر امروز (یکشنبه 6 مهرماه) کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: مردم در مورد تجهیزات پزشکی و تامین دارو مورد نیاز در حوزه آنفولانزا و ویروس کرونا انتظاراتی از نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی دارند که انتظار به جایی است.

وی افزود: ما در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصمیم گرفتیم در این زمینه مدیریت شده برخی اقدامات صورت بگیرد و البته در مورد تامین ارز و تجهیزات پزشکی و دارویی مورد نیاز کشور نگرانی‌هایی نیز داریم.

نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: طبق روال سال‌های گذشته معمولاً 70 درصد ارز تهیه داروی‌های فصل زمستان 6 ماهه دوم، در شش ماهه اول تامین می‌شود تا ما در 6 ماهه دوم مشکلی نداشته باشیم.

با توجه به محدودیت‌هایی که در منابع ارزی داریم در این زمینه نگرانی‌هایی وجود داشت بنابراین جلسه‌ای را با حضور عوامل موثر از جمله رییس سازمان غذا و دارو، وزارت بهداشت و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 میلیون واکسن آنفولانزا به کشور وارد می شود

12 میلیون واکسن آنفولانزا به کشور وارد می شود