مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 16:352020-09-27ورزشي

مجموعه مدیریتی سمنان به توسعه ورزش معلولان کمک می کند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: مجموعه مدیریتی استان در حد مقدورات خود به رشد و توسعه ورزش جانبازان و معلولان کمک خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حبیب الله خجسته پور عصر امروز در دیدار با رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان کشور در سالن غدیر استانداری سمنان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: فدراسیون های ورزشی کشور معمولاً متولی یک رشتهٔ ورزشی خاص بوده و این در حالی است که فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان متولی بیش از 20 رشتهٔ ورزشی پراهمیت است که این امر نشان از حجم گستردهٔ فعالیت و مسئولیت دست اندرکاران این فدراسیون دارد.

خجسته پور اضافه کرد: از سوی دیگر این فدراسیون با دو قشر خاص و توانمند در ارتباط است که یک گروه از مخاطبان آن قهرمانان هشت سال دفاع مقدس و گروه مخاطب دیگر افرادی هستند که بنا به دلایل گوناگون دچار معلولیت و نقص عضو شده اند.

خجسته پور، فعالیت در فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان را عاشقانه و خارج از نگاه صرفاً ورزشی دانست و عنوان کرد: جانبازان و معلولان ورزشکار کشور ما در عرصهٔ مسابقات بزرگ دنیا نشان دادند که معلولیت برای آنان محدودیتی را به وجود نیاورده و در این راستا موجب افتخار و سربلندی کشور و هم وطنان ما شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه مدیریتی سمنان به توسعه ورزش معلولان کمک می کند

مجموعه مدیریتی سمنان به توسعه ورزش معلولان کمک می کند