مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 16:252020-09-27ورزشي

«شکری» سکاندار ورزش های زورخانه ای خراسان جنوبی شد


مجمع انتخاب رییس هیأت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی خراسان جنوبی «هومر شکری» را برای چهار سال به عنوان سکاندار این هیات برگزید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، عصر امروز مجمع عمومی انتخاب رییس هیأت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی خراسان جنوبی با مدیریت جوهری رییس فدراسیون، عزیری مدیرکل ورزش و جوانان و 16 نفر از اعضاء برگزار شد.

برای ریاست هیأت و جلب نظر اعضای رضا آفتابی، هومر شکری، همام شکری و علی قمری برای کسب نظر مجمع در مدت 10 دقیقه به ارائه برنامه های راهبردی و سیاست های اجرایی خود پرداختند.

بازار داغ رقابت قبل از رأی گیری همام شکری به نفع هومر شکری انصراف داد و علی قمری نیز به نفع رضا آفتابی از رقابت برای ریاست هیات ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی خراسان جنوبی کنار کشید.

از 17 عضو مجمع عمومی انتخاب رییس هیأت ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی خراسان جنوبی 16 نفر از نمایندگان ورزشکاران، مربیان، داوران، باشگاه های ورزشی و روسای هیئات شهرستان ها حضور داشتند که در مرحله نخست رای گیری رضا آفتابی و هومر شکری با کسب هشت رای مأخوذه نتوانستند آراء لازم برای سکانداری هیات را به دست آورند.

رأی گیری دوباره برای انتخاب رییس در ادامه با پیشنهاد رییس فدراسیون هریک از نامزدهای ریاست هیات برای دومین بار در مدت پنج دقیقه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شکری» سکاندار ورزش های زورخانه ای خراسان جنوبی شد

«شکری» سکاندار ورزش های زورخانه ای خراسان جنوبی شد