مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 16:152020-09-27سياسي

حضور مدافعان سلامت در نمایشگاه کربلای 5


جمعی از مدافعان سلامت با حضور در مزار شهدای گمنام، با نثار فاتحه، مقام شامخ شهدای جنگ تحمیلی را گرامی داشته و از نمایشگاه زرمی فرهنگی کربلای 5 بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، تعدادی از مدافعان سلامت و جهادگران خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا ، مدیران و کارکنان دانشگاه با حضور در مزار شهدای گمنام، با نثار فاتحه، مقام شامخ شهدای جنگ تحمیلی را گرامی داشته و از نمایشگاه زرمی فرهنگی کربلای 5 بازدید کردند.

  در این بازدید، تعدادی از پرستاران و کادر درمانی مرکز کرونا نیز حضور داشته و با آرمان های شهدای انقلاب و دفاع مقدس تجدید میثاق نمودند.

فرمانده کل سپاه حضرت عباس(ع) استان با حضور در جمع دانشگاهیان و مدافعان سلامت دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، از تلاش ها و ایثارگری های مدافعان سلامت قدردانی کرد.

جلیل بابازاده اظهار کرد: دفاع برای نجات و حفاظت از جان انسان ها در هر شکلی مقدس است و همچنان که رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس با جان و دل از این کیان حفاظت کردند، امروز نیز مدافعان سلامت با ایثارگری های خود حافظ جان و سلامتی مردم هستند که باید قدردان این فداکاری بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور مدافعان سلامت در نمایشگاه کربلای 5

حضور مدافعان سلامت در نمایشگاه کربلای 5