مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 16:052020-09-27اقتصادي

احداث مجتمع مسکونی کارکنان فولاد بافت منتظر اقدام مسئولان


مدیر مجتمع فولاد بافت و معاون بهره برداری این شرکت گفت: برای احداث مجتمع مسکونی کارکنان فولاد بافت نیازمند اقدام و همکاری مسؤولان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، یعقوب حاتمی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان ویژه شهرستان های بافت، رابر و ارزوییه با بیان اینکه فولاد بافت از پانزدهم مرداد سال گذشته پیگیر سه قطعه زمین برای ساخت مسکن برای کارکنانش است، اظهار کرد: با وجود چند بار مراجعه و شرکت در جلسات، یک قطعه زمین سه هکتاری که در محدوده شهر است و کاربری گردشگری دارد و از خردادماه امسال درخواست دادیم ولی متاسفانه هنوز هیچ استعلامی گرفته نشده و به کمیسیون مربوطه نرفته است.

مدیر مجتمع فولاد بافت و معاون بهره برداری تصریح کرد: در خصوص قطعه زمین دیگری در کنار دانشگاه پیام نور بعد از 4 ماه پیگیری نامه آمده است که اسامی اعضای شرکت تعاونی را اعلام کنید؛ بهتر است در همان جلسه به صراحت موضوع را مشخص می کردند و برای زمین 7 هکتاری که در محدوده نیست و در حریم است تاکنون هیچ اقدامی برای فولاد بافت صورت نگرفته است.

 حاتمی با بیان اینکه زمین هم از بنیاد مسکن درخواست کردیم که راهکارهای خوبی پیشنهاد دادند، بیان کرد: تا این لحظه بعد از 13 ماه هیچ اقدام مثبتی انجام نشده است که کارخانه فولاد بافت را امیدوار کند که می ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث مجتمع مسکونی کارکنان فولاد بافت منتظر اقدام مسئولان

احداث مجتمع مسکونی کارکنان فولاد بافت منتظر اقدام مسئولان