مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 16:052020-09-27اقتصادي

کشف زمین خواری میلیاردی در مازندران


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از آزاد سازی بیش از 6675 متر مربع از اراضی ملی و منابع طبیعی به ارزش 3 میلیارد و 800 میلیون ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محمد محمدپور با اعلام این خبر، گفت: در راستای مقابله با جرایم اقتصادی به ویژه تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی طرح برخورد و مقابله با زمین خواری از سوی پلیس امنیت اقتصادی استان با هماهنگی و همکاری دستگاه های مرتبط به مرحله اجرا در آمد .

وی تصریح کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی در یکی از روستاهای حومه شهرستان ساری، مبادرت به محصور کردن 6 هزار و 675 متر مربع از اراضی جنگلی با سیم خاردار کردند و قصد تجاوز به حریم منابع ملی و طبیعی را دارند، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

رییس پلیس امنیت اقتصادی مازندران اظهار کرد: ماموران اداره جرائم اقتصادی با همکاری ماموران اداره منابع طبیعی شهرستان ساری با هماهنگی قضایی به محل مورد نظر عزیمت کردند و کلیه سیم خاردارها را تخریب و ملک مورد نظر را به آغوش طبیعت بازگرداندند.

وی افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی زمین های تصرف شده 3 میلیارد و 800 میلیون ریال برآورد شده که در این خصوص 2 متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف زمین خواری میلیاردی در مازندران

کشف زمین خواری میلیاردی در مازندران