مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 15:402020-09-27اقتصادي

وام کرونا علاج نبود، وزیر قول حمایت دیگری را داد


دوازده هزار میلیارد تومان خسارت مالی به اضافه بیکاری بیش از 900 هزار نفر علاوه بر ورشکستگی، تعطیلی و تغییر شغل تعدادی از کسب و کارهای گردشگری، - دوازده هزار میلیارد تومان خسارت مالی به اضافه بیکاری بیش از 900 هزار نفر علاوه بر ورشکستگی، تعطیلی و تغییر شغل تعدادی از کسب و کارهای گردشگری، دستاورد پاندمی کرونا بود که بسته حمایتی دولت با عنوان وام 12 درصدی کرونا هم علاجی برای آن نبود.

حالا وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در روز جهانی جهانگردی، قول یک بسته حمایتی دیگر را داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، که در روزهای نخست شیوع کرونا برای به تعویق افتادن مالیات، اقساط تسهیلات بانکی، پرداخت قبوض انرژی و حق بیمه کارفرمایی به مدت سه ماه اختصاص یافت، نه تنها چاره ساز نبود که آن ها را بدهکار کرد و با تهدیدهای مکرر اداره های مالیات، نیرو، بانک ها و تامین اجتماعی مواجه شده اند.

حالا در مراسم روز جهانی جهانگردی، درحالی که بسیاری از فعالان گردشگری انتظار شنیدن خبری خوش را داشتند، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از رایزنی با دولت برای یک بسته حمایتی دیگر خبر داد.

مونسان قبلا هم درباره این بسته حمایتی صحبت کرده بود، حدود یک هفته پیش در یک برنامه تلویزیونی و به مناسبت هفته دولت که گفته بود: پیشنهادهایی برای امهال مالیات و اقساط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام کرونا علاج نبود، وزیر قول حمایت دیگری را داد

وام کرونا علاج نبود، وزیر قول حمایت دیگری را داد