مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 15:402020-09-27اقتصادي

160 میلیارد تومان اعتبار جهت ساخت مسکن محرومان به ایلام اختصاص یافت


مدیرکل بنیاد مسکن استان ایلام، گفت: از محل اعتبارات ملی 160 میلیارد تومان اعتبار جهت ساخت مسکن محرومان به استان اختصاص یافت که 60 میلیارد تومان از این میزان در قالب کمک های بلاعوض است.

- حبیب الله محبی مدیرکل بنیاد مسکن استان ایلام عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: در سفر محمدباقر نوبخت به ایلام عملیات ساخت دو هزار مسکن محرومان در استان با همکاری کمیته امداد، بنیاد مسکن و سازمان برنامه و بودجه آغاز شد.

وی افزود: از محل اعتبارات ملی 160 میلیارد تومان اعتبار جهت ساخت مسکن محرومان به استان اختصاص یافت که 60 میلیارد تومان از این میزان در قالب کمک های بلاعوض است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان با بیان اینکه مساحت این واحدها بین 60 الی 80 متر است، گفت:  اولویت ارائه تسهیلات با خانوارهای تحت پوشش نهادهای حمایتی و خود مالکی زمین در این استان است.

وی ادامه داد: در این راستا تاکنون تسهیلات ساخت حدود 800  واحد از این تعداد مسکن محرومان به بانک های عامل ابلاغ و بنیاد استان تشکیل پرونده متقاضیان را جهت معرفی به بانک های عامل آغاز کرده است.

محبی تصریح کرد: منابع مالی بلاعوض این 2000 هزار مسکن توسط برنامه و بودجه تامین و ارائه تسهیلات نیز برعهده بنیاد مسکن استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

160 میلیارد تومان اعتبار جهت ساخت مسکن محرومان به ایلام اختصاص یافت

160 میلیارد تومان اعتبار جهت ساخت مسکن محرومان به ایلام اختصاص یافت