مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 15:052020-09-27سياسي

شهرداری کرج ارقام قراردادهای پژوهشی را به صورت شفاف اعلام کند


رییس مرکز پژوهش ها و مطالعات شورای شهر کرج گفت: شهرداری تاکنون لیستی از فعالیت های پژوهشی اعم از آمار و ارقام و تعداد قراردادهای پژوهشی ارائه نکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غدیر مهدوی عصر یکشنبه در نطق پیش از دستور در ابتدای دویست و سیزدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج طی تذکری اظهار داشت: برای چندمین بار به شهردار محترم تذکر داده می شود که گزارشی مبسوط در خصوص طرح های پژوهشی تصویب شده و در حال اجرا در شهرداری را جهت بررسی به مرکز پژوهش ها و مطالعات راهبردی ارسال کند.

وی تصریح کرد: گزارش قابل انتظار از شهردار شامل عناوین، مجریان، مشاورین اجرای طرح های مطالعاتی، هزینه اجرای طرح های پژوهشی و عملکرد مالی و اجرایی به درصد و سایر اطلاعات مورد نیاز باشد؛ همه طرح های پژوهشی در شهرداری باید تحت نظارت مرکز پژوهش ها قرار گیرند.

رییس مرکز پژوهش ها و مطالعات شورای اسلامی شهر کرج تأکید کرد: بر اساس دستورالعمل میان شهرداری و مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر، تمامی طرح های پژوهشی که در شهرداری تصویب می شوند باید تحت نظارت این مرکز قرار گیرند.

به گفته وی، هدف این است که با ایجاد زیرساخت و سیستم مناسب، انجام پژوهش های مرتبط با مدیریت شهری به صورت سیستمی، با قواعد مشخص و طی فرآیندهای متداول تحت نظارت مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری کرج ارقام قراردادهای پژوهشی را به صورت شفاف اعلام کند

شهرداری کرج ارقام قراردادهای پژوهشی را به صورت شفاف اعلام کند