مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 15:052020-09-27بين الملل

روابط نمایندگان سازمان ملل در عراق با رژیم صهیونیستی- روابطی ویژه و خطرناک


نمایندگان سازمان ملل در عراق طی سال های گذشته روابط گسترده ای با رژیم صهیونیستی داشته اند اما مقامات عراق تا کنون هیچگونه اعتراضی به این موضوع نکرده و حتی درخواست نکرده اند که مسئولی را تعیین کنند که عراق به آنها اعتماد بیشتری دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، (صائب خلیل / فعال سیاسی عراقی – 2 فوریه 2020-مترجم:سید احمد خویی) وظیفه خود می دانیم که ملت عراق در سریع ترین زمان ممکن به استقرار برسانیم و با جایگزینی ائتلاف سیادت(حاکمیت) کامل آن را بازیابی کنیم.

کسی دوست ندارد زیر سایه اشغال زندگی کند و من هم شامل این می شوم.

بسیار از خود پرسیدم که هنگامی که تانک های خارجی در خیایان های شهرم ریو دو ژانیرو جولان می دادند چه حسی داشتم و اصلا این صحنه را دوست نداشتم، و تلاش می کردم که این صحنه های فورا متوقف شود.

و دوست داشتم که هرگز این صحنه ها را نبینم.

آن چه نقل شد، سخنان سرجیو ویرا دی ملو دیپلمات برجسته و نخبه بین المللی برتر و سرشناس در امور حل اختلاف بود که به عنوان اولین رییس نمایندگی سازمان ملل در عراق (یونامی) {پس از سقوط صدام} فعالیت می کرد.

او بیش از چند ماه در این منصب نماند؛ تا زمانی که اشغال گران متوجه شدند اشتباها یک انسان را در کشوری که اشغال کرده اند به چنین مقامی نصب کرده اند؛کشوری که تا ابد می خواهند در آن بم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط نمایندگان سازمان ملل در عراق با رژیم صهیونیستی- روابطی ویژه و خطرناک

روابط نمایندگان سازمان ملل در عراق با رژیم صهیونیستی- روابطی ویژه و خطرناک