مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 15:052020-09-27سياسي

افتتاح 150 مدرسه جدید درمناطق کم برخوردار کشور توسط ستاد اجرایی فرمان امام


آیت الله محمد محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری دراین مراسم گفت: خداقوت میگویم به مجموعه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام و دکتر مخبر که امروز دیدم بعد از گذراندن دوران نقاهت بیماری سخت کرونا پرانرژی تر از قبل در میدان حاضر شده اند و خوشحالم که می .

- تعداد مدارس ساخته شده توسط ستاد اجرایی فرمان امام درمناطق محروم کشور به 1400 مدرسه رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» صبح امروز در مراسمی با حضور آیت‌الله محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری، محمد مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان امام، رخشانی مهر معاون وزیر آموزش و پرورش و حضور ویدئوکنفرانسی نمایندگان، ولی فقیه و استانداران استان‌های زنجان، خوزستان و خراسان شمالی، 150 مدرسه جدید در 22 استان کشور افتتاح شد.

همچنین دراین مراسم که در محل نمایشگاه دائمی ستاد اجرایی فرمان امام در تهران برگزار میشد، 15 مدرسه کانکسی مجهز به عشایر کرمانشاه، 10 دستگاه ون برای بازماندگان از تحصیل در سیستان‌وبلوچستان و 50هزار بسته نوشت‌افزار برای توزیع در مناطق محروم استان تهران تحویل وزارت آموزش و پرورش شد.

آیت‌الله محمد محمدی‌گلپایگانی رییس دفتر مقام‌معظم‌رهبری دراین مراسم گفت: خداقوت میگویم به مجموعه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام و دکتر مخبر که امروز دیدم بعد از گذراندن دوران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 150 مدرسه جدید درمناطق کم برخوردار کشور توسط ستاد اجرایی فرمان امام

افتتاح 150 مدرسه جدید درمناطق کم برخوردار کشور توسط ستاد اجرایی فرمان امام