مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 15:002020-09-27اقتصادي

شهرداری ها نیم درصد سهم کتابخانه ها را سریعتر پرداخت کنند


شهرداری ها باید ظرف 10 روز آینده نسبت به پرداخت سهم نیم درصدی کتابخانه های عمومی اقدام کنند.

- ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: شهرداری ها باید ظرف 10 روز آینده نسبت به پرداخت سهم نیم درصدی کتابخانه های عمومی اقدام کنند.

حمیدرضا تاملی، عصر امروز (یکشنبه_6 مهر ماه) در شورای کتابخانه های شهرستان در فرمانداری اردستان، اظهار کرد: نگاه مدیریت شهرستان به حوزه فرهنگ ویژه است و در این راستا در تملک دارایی های سال گذشته و سال جاری افزایش قابل توجهی داشته است.

وجود کتابخانه های عمومی در راستای ارتقای فرهنگ اهمیت بالایی دارد و نهاد کتابخانه های عمومی برای این که فرهنگ کتابخوانی حفظ و غنی تر شود به منابعی نیاز دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر برای هزینه کتابخانه ها هیچ گونه درآمدی به غیر از نیم درصد درآمد شهرداری ها وجود ندارد، افزود: اجرای مصوبه قانونی پرداخت سهم نیم درصد درآمد شهرداری ها به نهاد کتابخانه های عمومی از ابتدای تصویب و ابلاغ تاکنون با مشکل مواجه بوده و عموما شهرداری ها در اجرای این مصوبه قصور می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار اردستان با بیان اینکه به دلیل پرداخت نشدن نیم درصد درآمد شهرداری ها به کتابخانه های عمومی این اداره را با مشکلات جدی مواجه کرده است، گفت: زیبنده نیست برای مردم شهرستان اردستان که کتابخانه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری ها نیم درصد سهم کتابخانه ها را سریعتر پرداخت کنند

شهرداری ها نیم درصد سهم کتابخانه ها را سریعتر پرداخت کنند