مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 14:552020-09-27سياسي

ضرورت معرفی نیروهای انقلابی برای انتخابات 1400/ شوراها درگیر نزاع و لابی گری هستند


رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گیلان با تأکید بر ضرورت معرفی نیروهای انقلابی برای انتخابات 1400، گفت: متاسفانه امروز شوراها درگیر نزاع و لابی گری هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار نظر علی علیزاده عصر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: اگر امروز در عرصه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مشکلاتی داریم حل این مشکلات با الگوبرداری از دفاع مقدس می تواند محقق شود.

وی تأکید کرد: شیوه های عمل و انسان های وارسته که در دفاع مقدس به میدان عمل وارد میدان شدند نشان دادند که این الگو می تواند در عرصه ها و زمان های مختلف اتفاق بیفتد و موفق شود.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گیلان در ادامه با بیان اینکه امام راحل فرمودند شما در جنگ ثابت کردید که با مدیریت صحیح می توانید اسلام را بر جهان حاکم کنید، گفت: این یک قضاوت بسیار دقیقی با پشتوانه محکم و مستند دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه الگو برداری از نوع مدیریت امام و رهبری سبب می شود هر اقدامی در عرصه های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی با موفقیت همراه باشد، تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود کشور نیازمند بازگشت به سمت حرکت های انقلابی دفاع مقدس هستیم.

حضور جدی نیروهای انقلابی در انتخابات 1400 سردار علیزاده به در پیش بودن انتخابات سال 1400 اشاره و با بیان اینکه امیدواری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت معرفی نیروهای انقلابی برای انتخابات 1400/ شوراها درگیر نزاع و لابی گری هستند

ضرورت معرفی نیروهای انقلابی برای انتخابات 1400/ شوراها درگیر نزاع و لابی گری هستند