مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 14:552020-09-27سياسي

مدیران شهری در آستانه انتخابات سال 1400 سرگرم حواشی نشوند


رییس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای شهر کرج گفت: انتظار داریم مدیران شهری در آستانه انتخابات سال 1400 سرگرم حواشی نشوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین محمدی عصر یکشنبه طی نطق پیش از دستور در ابتدای دویست و سیزدهمین جلسه رسمی شورای شهر کرج طی تذکری اظهار داشت: انتظار داریم مدیران شهری به دنبال خدمت رسانی، انجام وظایف محوله و اتمام کارهای نیمه تمام باشند و اینکه مشغول کارهای انتخاباتی شوند، پسندیده نیست و شهردار محترم باید تذکر لازم را به زیرمجموعه خود داشته باشند.

وی افزود: متأسفانه در جریان انتخابات مجلس گزارش هایی از دخالت برخی مدیران شهری وصول شد که نگران کننده و غیرقابل قبول بود و انتظار داریم این جنس رفتارها در انتخابات آتی شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری مشاهده نگردد و مدیران به وظایف ذاتی خود رسیدگی کنند.

رییس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای شهر کرج تصریح کرد: نحوه فعالیت افراد و مدیران در کارزار انتخابات کاملاً مشخص است و در حیطه قانونی مخالفتی با آن وجود ندارد اما اکنون که در فصل کار و تلاش هستیم، مدیران شهری نباید تحت هیچ شرایطی آغشته به دخالت در انتخابات شوند.

وی در پایان خواستار ارائه گزارشی از سوی شهرداری این کلان شهر در خصوص نیروهایی شد که ماهانه حقوق و مزایا دریافت می کنند اما در ساعات اداری در محل خدمت ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران شهری در آستانه انتخابات سال 1400 سرگرم حواشی نشوند

مدیران شهری در آستانه انتخابات سال 1400 سرگرم حواشی نشوند