مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 14:452020-09-27سياسي

آغاز برنامه های هفته گردشگری آذربایجان شرقی


سرپرست معاونت گردشگری آذربایجان شرقی از آغاز برنامه های هفته گردشگری در استان خبر داد.

- علیرضا بایرام زاده به مناسبت روز جهانی گردشگری، اظهار کرد: با توجه به شرایط حاکم بر جامعه به دنبال شیوع ویروس کووید-19 برنامه های هفته گردشگری استان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: طی این هفته نشستی تخصصی و صمیمانه با تشکل های حرفه ای گردشگری در راستای بررسی مسائل و تفویض اختیار به تشکل های فعال این حوزه برگزار خواهد شد.

وی از انعقاد دو تفاهم نامه همکاری طی این هفته خبر داد و گفت: طی این هفته تفاهم نامه همکاری مابین این اداره کل، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در جهت توسعه گردشگری روستایی و همچنین در راستای اشاعه و تقویت فرهنگ دفاع مقدس و تقویت گردشگری تعالی بخش با بهره گیری از ظرفیت ها و یادمان های دفاع مقدس استان، تفاهم نامه ای مشترک با سپاه عاشورا منعقد خواهد شد.

سرپرست معاونت گردشگری استان همچنین از اتمام اقدامات انجام شده در حوزه دیجیتال مارکتینگ، تبلیغات و فیلم های مستند جاذبه های گردشگری استان که در سال 99 تهیه و تولید شده اند، طی هفته گردشگری خبر داد.

وی در ادامه به برگزاری دوره های آموزش مجازی گردشگری نیز اشاره کرد و گفت: طی این هفته شش دوره آموزش مجازی تخصصی گردشگری در بخش های گردشگری غذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز برنامه های هفته گردشگری آذربایجان شرقی

آغاز برنامه های هفته گردشگری آذربایجان شرقی