مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 14:352020-09-27سياسي

دو هزار و 350 شهید، نشان پرافتخار یگان واکنش سریع ارتش


تیپ 55 هوابرد که یکی از منحصر به فرد ترین یگان های نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران است که در طول جنگ تحمیلی افتخارات زیادی را دوشادوش سایر یگان ها اعم از یگان های ارتش ، - دفاع مقدس همیشه یادآور رشادت ها و جانفشانی های دلاورمردانی است که همه چیز خود را فدای دفاع از میهنشان کردند و جاودانگان تاریخ شدند.

همانهایی که بدون هیچ گونه چشم داشت و به صورت کاملا داوطلبانه راهی جبهه های حق علیه باطل شدند و از جان و مالشان گذشتند تا ذره ای از آب و خاک این مرز و بوم به یغما نرود.

در این میان،  تیپ 55 هوابرد نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از یگان های واکنش سریع در نیروی زمینی ارتش بود که در خلال دفاع مقدس و مقابله با دشمن بعثی با رشادت ها و جانفشانی های خود نقش پررنگی در اجرای عملیات های متعدد آفندی و پدافندی داشت.

نشان نقش پر رنگ این یگان پر افتخار ارتش جمهوری اسلامی ایران ، اهدای 2350 شهید گلگون کفن و تقدیم هزاران جانباز سرافراز است که خود گواه این رشادت دلیرانه در حراست از آب خاک ایران اسلامی می باشد.

در همین راستا، خبرگزاری فارس همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفتگوی اختصاصی با سرهنگ بابک زرین کلاه، فرمانده تیپ 55 هوابرد نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام داده است که شرح آن را در زیر می خوانید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو هزار و 350 شهید، نشان پرافتخار یگان واکنش سریع ارتش

دو هزار و 350 شهید، نشان پرافتخار یگان واکنش سریع ارتش