مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 14:352020-09-27سياسي

باغ موزه دفاع مقدس البرز سدی مستحکم در مقابل تهاجم فرهنگی


امید است باغ موزه دفاع مقدس البرز نمادی شناخته شده در کشور برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و سدی محکم در مقابل تهاجم فرهنگی مستکبران شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عزیز شهبازی عصر یکشنبه در چهاردهمین جلسه شورای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در محل باغ موزه دفاع مقدس با حضور حجت الاسلام کاویانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، برگزار شد، اظهار کرد: امید است این باغ موزه که چندی پیش افتتاح شد، نمادی شناخته شده در کشور برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

وی با گرامیداشت سالروز شکست محاصره آبادان، ادامه داد: در این دوران سرنوشت ساز، انتخابات ریاست جمهوری نیز برگزار شد.

استاندار البرز با بیان اینکه نهضت ایثار و شهادت از قیام امام حسین (ع) تاکنون جاودانه مانده و این عشق و فرهنگ همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: شهدا و ایثارگران در زمانی که کشور در خطر بود، جان خود را در راه حفاظت و حراست از کیان و ناموس ایران اسلامی فدا کردند.

وی اضافه کرد: البرز 5 هزار و 250 شهید را تقدیم انقلاب کرده و 16 هزار ایثارگر نیز در بنیاد شهید و امور ایثارگران پرونده عضویت دارند.

وی گفت: حدود 3 هزار واحد مسکن برای خانواده شهدا و ایثارگران در سفر دکتر اوحدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی تفاهم نامه ای پیش بینی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باغ موزه دفاع مقدس البرز سدی مستحکم در مقابل تهاجم فرهنگی

باغ موزه دفاع مقدس البرز سدی مستحکم در مقابل تهاجم فرهنگی