مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 14:252020-09-27اقتصادي

کشف 1 میلیون و 200 هزار شامپوی تاریخ مصرف گذشته در شهرستان ری


یک انبار بزرگ با موجودی 1 میلیون و 200 هرار عدد شامپوی تاریخ مصرف گذشته خارجی به ارزش 120 میلیارد تومان در بخش قلعه نو کشف و با دستور مقام قضایی پلمب شد.

- لطف الله ستاره رییس اتاق اصناف شهرستان ری در گفت وگو با خبرنگار فارس در ری اظهار کرد: بازرسان اتاق اصناف و کلانتری بخش قلعه نو شهرستان ری ظهر امروز موفق به کشف انباری بزرگ از شامپوهای تاریخ مصرف گذشته خارجی شدند که تعداد آن 1 میلیون و 200 هزار عدد بوده و ارزش ریالی آن در حدود 120 میلیارد تومان است.

وی افزود: مالک این انبار با تغییر لیبل کالا و تعویض جعبه ها اقدام به عرضه کالاهای فاسد در بازار می کرد که با هوشیاری بازرسان و نیروی انتظامی شناسایی و به دستور مقام قضایی پلمب شد.

رییس اتاق اصناف شهرستان ری در ادامه گفت: بر اساس اسناد موجود تاریخ مصرف شامپوها در حدود 5 سال پیش به پایان رسیده اما توسط صاحبان کالا پس از تغییر لیبل و برچسب تاریخ مصرف با تعویض کارتون به بازار عرضه می شود.

ستاره در پایان خاطرنشان کرد: اتاق اصناف شهرستان ری تلاش می کند تا ضمن شناسایی واحد های صنفی فاقد مجوز با متخلفان و سودجویان مقابله کند و با حفظ حقوق مصرف کنندگان در راستای  بهداشت عمومی جامعه گام بردارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 1 میلیون و 200 هزار شامپوی تاریخ مصرف گذشته در شهرستان ری

کشف 1 میلیون و 200 هزار شامپوی تاریخ مصرف گذشته در شهرستان ری