مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 14:152020-09-27اقتصادي

شیوه کلاهبرداری جدید از دامداران رباط کریمی


دادستان عمومی و انقلاب رباط کریم از شیوه کلاهبرداری جدید از دامداران رباط کریمی خبر داد و گفت: کلاهبرداران با کارت های بانکی سرقتی اقدام به فریب دامداران می کنند.

- رحیم علیش پور در گفتگو با خبرنگار مهر ، از یک شیوه کلاهبرداری جدید در روستاهای رباط کریم خبر داد و اظها ر داشت: افراد کلاهبردار اخیراً با کارت های بانکی سرقتی که رمز آن را در اختیار دارند به سراغ دامداران رباط کریم می روند و دست به کلاهبرداری می زنند.

وی با بیان اینکه این پدیده در رباط کریم رو افزایش است و مردم باید در معاملات خود دقت کنند، افزود: ماجرا از این قرار است که سارقان با کارت بانکی سرقتی دست به خرید گوسفند از چند دامداری رباط کریم می زند اما با شکایت مالک کارت پول توقیف و به نفع صاحب حساب ضبط می شود و سر فروشنده بی کلاه باقی می ماند.

دادستان رباط کریم بیان داشت: از آنجایی که این پدیده در رباط کریم رو به افزایش بوده می توان پیش بینی کرد که این اقدام از سوی یک باند به صورت طراحی شده در حال انجام است.

علیش پور گفت: از مردم تقاضا داریم حتماً قبل از معامله مشخصات روی کارت بانکی را با فرد معامله گر مطابقت بدهند تا دچار دردسر نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه کلاهبرداری جدید از دامداران رباط کریمی

شیوه کلاهبرداری جدید از دامداران رباط کریمی