مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 14:152020-09-27فناوري

نفوذ به مرورگر فایرفاکس اندروید از طریق یک آسیب پذیری بحرانی


شرکت موزیلا به تازگی نقصی را برطرف کرده است که به مهاجمین اجازه می داد اطلاعات مرورگر فایرفاکس اندروید را در یک شبکه وای فای مشترک، به سرقت ببرند.

- شرکت موزیلا به تازگی نقصی را برطرف کرده است که به مهاجمین اجازه می داد اطلاعات مرورگر فایرفاکس اندروید را در یک شبکه وای فای مشترک، به سرقت ببرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز مدیریت راهبردی افتای ریاست جمهوری، کاربران نسخه اندروید مرورگر فایرفاکس که از طریق این آسیب پذیری بحرانی مورد نفوذ قرار می گیرند، به صفحات مخرب منتقل می شوند که ممکن است منجر به سرقت اطلاعات حساس، بارگیری بدافزار یا نصب افزونه های مخرب شود.

این حمله می تواند مسیریاب های وای فای آسیب پذیر را هدف قرار داده و منجر به سوءاستفاده از آن ها شود، از این طریق مهاجم می تواند به شبکه های داخلی یک شرکت نفوذ کرده و کارکنان آن را مجبور به احراز هویت مجدد در سایت های فیشینگ کند.

پژوهشگر امنیتی کشف کننده آسیب پذیری اجرای دستور از راه دور در موتور (SSDP (Simple Service Discovery Protocol نسخه های قدیمی مرورگر فایرفاکس در اندروید، می گوید: یک مهاجم می تواند از این آسیب پذیری برای نفوذ به همه دستگاه های متصل به شبکه بی سیم دستگاه هدف استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفوذ به مرورگر فایرفاکس اندروید از طریق یک آسیب پذیری بحرانی

نفوذ به مرورگر فایرفاکس اندروید از طریق یک آسیب پذیری بحرانی