مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 14:052020-09-27اجتماعي

اعلام وضعیت زرد هواشناسی در شهرستان فومن


معاون فرماندار فومن با اشاره به اخطاریه اداره کل هواشناسی گیلان، گفت: تا روز سه شنبه وضعیت زرد هواشناسی در شهرستان فومن حاکم است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شاهین علیزاده عصر سه شنبه در جلسه بحران شهرستان فومن با اشاره به صدور اخطاریه از سوی اداره کل هواشناسی استان گیلان در زمینه نفوذ جریانات ناپایدار و بارشی، گفت: شرایط زرد هواشناسی تا روز سه شنبه در شهرستان فومن حاکم خواهد بود.

وی با بیان اینکه تمامی مرخصی رؤسای ادارات شهرستان فومن تا سه شنبه لغو است، افزود: رؤسای دستگاه های اجرایی باید در شهرستان حضور داشته باشند تا در صورت نیاز به صورت میدانی پای کار باشند.

علیزاده در ادامه با اشاره به موقعیت جغرافیایی خاص شهرستان فومن، تصریح کرد: وجود رودخانه های ماسوله رودخان، قلعه رودخان و گشت رودخان و حتی گاز روبار احتمال و خطر طغیان وجود دارد و در صورت بروز این شرایط امکان آسیب به زیرساخت ها و تأسیسات شهرستانم فومن پیش بینی می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در شهرستان فومن چهار پل آبنما وجود دارد که اداره راهداری و امور آب تمهیدات لازم را باید انجام دهند، گفت: در صورت نیاز راه را مسدود و از تردد جلوگیری به عمل آورند.

علیزاده با اشاره به اینکه شهرداری فومن با همکاری اداره امور آب و آبیاری در راستای سرریز اراضی کشاورزی بالادست شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام وضعیت زرد هواشناسی در شهرستان فومن

اعلام وضعیت زرد هواشناسی در شهرستان فومن