مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 14:052020-09-27اقتصادي

تبدیل روزانه 15 تُن دورریز گوجه فرنگی و سبزیجات به خوراک دام


مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت:کارخانه خوراک دام میدان مرکزی را راه اندازی کردیم و روزانه 10 تا 15 تُن دورریز گوجه فرنگی و سبزیجات به خوراک مرغوب دام تبدیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید سعید راد با تاکید بر اینکه در وهله نخست، کاهش تولید و کمینه سازی پسماند میادین میوه و تره بار و تفکیک پسماند باقی مانده را در دستور کار خود قرار داده ایم، افزود: در مرحله بعد، بازیافت پسماند میادین میوه و تره بار و بازگشت آن به چرخه طبیعت از طریق تبدیل آن به خوراک با کیفیت دام و کمپوست درجه یک را برنامه ریزی و هدف گذاری کرده ایم.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به اینکه در میدان مرکزی میوه و تره بار روزانه 55 تُن پسماند تولید می شود که 10 تا 15 تُن آن را تبدیل به خوراک دام می کنیم، خاطرنشان کرد: به این منظور، کارخانه خوراک دام میدان مرکزی را که سال ها غیر فعال بود، راه اندازی کردیم و در حال حاضر روزانه 10 تا 15 تُن دورریز گوجه فرنگی و سبزیجات به خوراک مرغوب دام تبدیل می شود.

گفتنی است، به طور متوسط روزانه 90 تُن پسماند در میادین میوه و تره بار تولید می شود که از این مقدار، 64 درصد آن پسماند تر و 36 درصد پسماند خشک است و مجموع میزان تولید پسماند در سه ماهه نخست امسال در میادین میوه و تره بار، 8 هزار و 142 تُن برآ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل روزانه 15 تُن دورریز گوجه فرنگی و سبزیجات به خوراک دام

تبدیل روزانه 15 تُن دورریز گوجه فرنگی و سبزیجات به خوراک دام