مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 14:002020-09-27سياسي

رفع ابهامات طرح جهش و رونق تولید مسکن در کمیسیون عمران


سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از رفع ابهامات موجود در بحث تامین زمین در طرح دو فوریتی جهش و رونق تولید مسکن در جریان جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

- سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از رفع ابهامات موجود در بحث تامین زمین در طرح دو فوریتی جهش و رونق تولید مسکن در جریان جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

سید البرز حسینی در گفت و گو با ایسنا، ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون عمران طرح دوفوریتی جهش تولید و تامین مسکن مورد بحث و بررسی مجدد قرار گرفت.

پس از تصویب کلیات این طرح در جلسه علنی مجلس، به دلیل وجود ابهاماتی در حوزه تامین منابع مالی و بحث زمین این طرح به کمیسیون عمران ارجاع شد تا ظرف یک هفته ابهامات آن مرتفع گردد.

وی در ادامه اظهار کرد: در جلسه امروز کمیسیون با حضور نمایندگان شورای نگهبان و مرکز پژوهش های مجلس و نمایندگان حوزه بانکی ابهامات موجود در بحث تامین زمین مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت مرتفع شد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس تصریح کرد: ابهامات موجود در بحث تامین منابع مالی نیز ان شاءالله در جلسه روز سه شنبه با حضور کارشناسان مورد برررسی قرار خواهد گرفت و تا با جمع بندی نهایی برای بررسی جزییات طرح به صحن مجلس بازگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع ابهامات طرح جهش و رونق تولید مسکن در کمیسیون عمران

رفع ابهامات طرح جهش و رونق تولید مسکن در کمیسیون عمران