مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 13:552020-09-27سياسي

راهکارهای اجرایی طرح خرید خدمات آموزشی استان تهران تدوین شد


معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران از تدوین راهکارهای اجرایی طرح خرید خدمات آموزشی استان تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، یوسف بهارلو معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران صبح امروز در نشست کارگروه خدمات آموزشی شهرستان های استان تهران در سالن آیت الله هاشمی رفسنجانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به تشکیل کمیته اجرایی طرح خرید خدمات آموزشی استان، اظهار کرد: 12 منطقه آموزشی استان امسال درگیر طرح خرید خدمات آموزشی هستند که با تشکیل کمیته اجرایی طرح خرید خدمات آموزشی استان درخواست های آن ها در کمیته مذکور به دقت مورد بررسی قرار می گیرد.

وی 19 هزار دانش آموز استان را در سال گذشته مشمول استفاده از طرح خرید خدمات آموزشی دانست و افزود: این دانش آموزان در 326 کلاس درس در سطح استان مشغول به تحصیل و استفاده از خدمات آموزشی بودند.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با تأکید بر این که این طرح ویژه است و با توجه به ضرورت ها و شرایط خاص باید اجرایی شود، عنوان کرد: باید احراز مصادیق فقدان و کمبود ظرفیت کافی در مدارس دولتی محسوس شود تا بتوانیم از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهای اجرایی طرح خرید خدمات آموزشی استان تهران تدوین شد

راهکارهای اجرایی طرح خرید خدمات آموزشی استان تهران تدوین شد