مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 13:502020-09-27سياسي

چرخه توزیع نهاده های دامی و طیور در استان سمنان تثبیت شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: چرخه توزیع نهاده های دامی و طیور در استان نیازمند وحدت رویه و تثبیت است تا بتوانیم بهتر بر آن نظارت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی رضا شریفی نژاد بعدازظهر یکشنبه در نشست کارگروه نظارت بر توزیع نهاده های دام و طیور استان سمنان به میزبانی استانداری، ضمن بیان اینکه توزیع و نظارت دقیق بر توزیع نهاده ها الزامی است، تاکید کرد: در کنار مصوبات کارگروه های مرتبط، می بایست مدیریت چرخه توزیع به شکلی تثبیت و مستند سازی شود.

وی افزود: ما نیازمند یک روش اجرایی درست برای چرخه توزیع هستیم که در آن فرایندها قابل درک باشند یعنی موضوع دریافت نهاده، توزیع، نظارت، پشتیبانی امور دام و… هر کدام به شکل مستند و دقیق رسالت های خود را بدانند و هر کار به نوبه خود اجرایی شود.

برخورد با متخلفان معاون استاندار سمنان با بیان اینکه این چرخه توزیع از زمان دریافت نهاده تا رسیدن به دست تولید کننده می بایست ساز و کار مستندی داشته باشد، گفت: باید در کنار دیگر مستندات کارگروه نظارت بر عرضه و توزیع نهاده های دامی نسبت به این گونه مستند سازی هم اقدام کرد تا بتوانیم رویه ای واحد را در استان تبیین و آن را به فرمانداران نیز ابلاغ کنیم تا بر حسب آن نظارت ها انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرخه توزیع نهاده های دامی و طیور در استان سمنان تثبیت شود

چرخه توزیع نهاده های دامی و طیور در استان سمنان تثبیت شود