مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 13:352020-09-27اقتصادي

کلنگ زنی 2 مرکز آموزشی توانبخشی روزانه سالمندان در استان مرکزی


مدیرکل بهزیستی استان مرکزی از کلنگ زنی 2 مرکز توابنخشی روزانه سالمندان و مرکز حمایتی شبانه روزی سالمندان ابراهیم آباد همزمان با فرا رسیدن هفته ملی سالمندان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از؛ فرصتی برای تغییر نگاه به سالمندان برگزار می شود.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی با اشاره به اینکه برای هر روز از هفته ملی سالمندی شعار مشخصی طراحی شده است، گفت: امسال تمهیدی اندیشیده شده است تا در کنار عناوین کلی هرروز برخی از مصادیق ویژه و نیازهای مهم سالمندان نیز احصا شود و با اعلام دستگاه های متولی این موضوع و مصادیق زمینه ارائه گزارش عملکرد دستگاه های و مطالبه گری اصحاب رسانه پیش از پیش فراهم آید.

امینی به شرایط خاص همه گیری کرونا در استان اشاره کرد و خاطر نشان کرد: با توجه به این شرایط، برنامه های هفته سالمندان به صورت غیر حضوری و با استفاده از فضای مجازی، اجرا می شود.

وی ضمن تشریح فعالیت های هفته سالمند یادآور شد: فراهم سازی دسترسی سالمندان به خدمات ضروری یا اورژانسی مورد نیاز بهداشتی، درمانی، مراقبتی، روانپزشکی، توانبخشی، مشاوره ای به صورت رایگان یا تخفیف دار و اطلاع رسانی در خصوص فرایند مراکز ارائه دهنده اینگونه خدمات در طول هفته تکریم و منزلت سالمندان و ایجاد تسهیلات دسترسی آسان بدون نوبت و تخفیف دار سالمندان به وسایل و ابزار توانبخشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ زنی 2 مرکز آموزشی توانبخشی روزانه سالمندان در استان مرکزی

کلنگ زنی 2 مرکز آموزشی توانبخشی روزانه سالمندان در استان مرکزی