مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 13:352020-09-27سياسي

حاشیه شهر از همه مزایا و آبادانی های متن شهر برخوردار خواهد بود


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: همه مسؤولان در حوزه ها و ابعاد مختلف اهتمام ورزیدند که دغدغه حاشیه شهر در حال برطرف شدن است و حاشیه شهر می شود متن شهر و از همه مزایا و آبادانی های متن شهر برخوردار خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله سیداحمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح طرح های عمرانی شهرک شهید باهنر مشهد، ضمن قدردانی از فعالیت های انجام گرفته در حاشیه شهر مشهد، اظهار کرد: در واقع در گذشته هیچگونه اهتمامی نسبت به این مناطق نبود که خوشبختانه شاهدیم همه همت مسؤولان شهر و استان متوجه این منطقه شده است.

آیت الله سیداحمد علم الهدی با بیان این که خوشبختانه جریان عمران و آبادانی کامل از نظر مسکن و وسایل رفاهی برای مردم این منطقه متولیان زیادی پیدا کرده است، ادامه داد: از اول دغدغه ما این بود که مسئله ای به نام حاشیه شهر نداشته باشیم، حاشیه شهر با خود شهر فاصله پیدا نکند که این دغدغه در حال برطرف شدن است.

وی خاطرنشان کرد: همه عزیزان و مسؤولان در حوزه ها و ابعاد مختلف مسائل امنیتی، محیط زیستی، عمران و آبادانی و همچنین مسئله مهم مسکن، همه اهتمام ورزیدند که این دغدغه در حال برطرف شدن است و دیگر مسئله ای به نام حاشیه شهر نخواهیم داشت، حاشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه شهر از همه مزایا و آبادانی های متن شهر برخوردار خواهد بود

حاشیه شهر از همه مزایا و آبادانی های متن شهر برخوردار خواهد بود