مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 13:302020-09-27اجتماعي

برخورد قاطع مرزبانان با قاچاقچیان در مرزها


فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی بااشاره به شهادت دو تن از رزمندگان مرزبانی در منطقه مرزی دشت آزادگان به برخورد قاطع مرزبانان با قاچاقچیان در مرزها تاکید کرد.

- فرمانده ناجا در بازدید از محل شهادت دو تن از مرزبانان تاکید کرد برخورد قاطع مرزبانان با قاچاقچیان در مرزها فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی بااشاره به شهادت دو تن از رزمندگان مرزبانی در منطقه مرزی دشت آزادگان به برخورد قاطع مرزبانان با قاچاقچیان در مرزها تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردار احمدعلی گودرزی در حاشیه بازدید از محل درگیری و شهادت دو تن از مرزبانان با قاچاقچیان در منطقه مرزی دشت آزادگان در جمع خبرنگاران گفت: عصر روز گذشته گشت دریایی مرزبانی در هورالعظیم مشغول گشت زنی و انجام ماموریت های محوله بود که اشرار مسلح با آنان درگیر شدند.

وی افزود: در این درگیری مسلحانه سروان مقداد بویر و استواریکم عبداله مومن زاده از کارکنان هنگ مرزی دشت آزادگان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و یکی از کارکنان مرزبانی نیز مجروح و به بیمارستان منتقل شد و تحت مداوا قرار گرفت.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی اضافه کرد: در این درگیری اشرار مسلح نیز متحمل خسارات و تلفاتی شده اند که به محض تکمیل اطلاعات، اخبار آن از طریق رسانه های رسمی اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع مرزبانان با قاچاقچیان در مرزها

برخورد قاطع مرزبانان با قاچاقچیان در مرزها