مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 13:252020-09-27سياسي

عملیات ساخت 33 باب کلاس درس در بناب آغاز شد


به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، عملیات اجرایی 33 باب کلاس درس با همت و مشارکت خیرین مدرسه ساز و با اعتبار تقریبی 140 میلیارد ریال با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه مشارکت های سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، معاون برنامه ریزی و توسعه مشارکت های سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور در آیین کلنگ زنی 33 باب کلاس درس در مناطق روستایی شهرستان بناب گفت:  خداوند اسنان را اشرف مخلوقات خلق کرده و این انسان ها هستند که با کارهای خیرشان برکت و پیشرفت بخشی از زندگی بشریت را همواره در کنار دولتمردان برعهده گرفته اند.

فاطمه مهاجرانی افزود: این خیرین بزرگوار مدرسه ساز فرشتگان مهربانی برای آینده سازان این مرز و بوم بشمار می روند.

معاون برنامه ریزی و توسعه مشارکت های سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور با اشاره به طرح آجر به آجر و هدایت کمک های خرد به سوی مدرسه سازی خواستار مشارکت آحاد مردم در این پویش ملی شد.

پیام صدقی مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجا شرقی نیز در حاشیه کلنگ زنی طرح های آموزشی در بناب گفت: مدارس روستاهای چپقلو، آلقو، روشت بزرگ و زاوشت در تیپ مدارس 6 کلاسه روستایی با تجهیزات کامل با هزینه تقریبی 80 میلیارد ریال توسط خیر نیک اندیش مدرسه ساز سرکار خانم اعظم نجفی به یاد مرحوم پدر بزر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات ساخت 33 باب کلاس درس در بناب آغاز شد

عملیات ساخت 33 باب کلاس درس در بناب آغاز شد