مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 13:202020-09-27ورزشي

دیدار رییس بنیاد شهید با جانبازان مرکز توانبخشی بقیه الله (عج)


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر در بازدید از مرکز توانبخشی بقیهالله(عج) با جانبازان حاضر در این مرکز دیدار و گفت وگو کرد.

- رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر در بازدید از مرکز توانبخشی بقیهالله(عج) با جانبازان حاضر در این مرکز دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سعید اوحدی در دیدار با جانبازان قطع نخاعی مرکز جامع فرهنگی ورزشی آسایشگاه توانبخشی بقیهالله (عج) ضمن اظهار خشنودی از حضور در جمع جانبازان گفت: عزتی که خداوند به شما عنایت کرده، باعث شده که با وجود مشکلات موجود، با صلابت و اقتدار در آستانه چهلمین سال دفاع مقدس بر آرمان های انقلاب اسلامی استوار باشید.

وی در ادامه ضمن تأکید بر ضرورت برطرف کردن مشکلات جانبازان افزود: اگر ما قدر شما را بدانیم مشکلات حل خواهد شد و راه های بسته به یاری پروردگاری که شما از بنده های عزیزش هستید، گشوده خواهد شد.

معاون رییس جمهور در ادامه خطاب به جانبازان این مرکز تأکید کرد: در مورد مشکلاتی که پیرامون مسائل ورزشی جانبازان عزیزمان وجود دارد وظیفه داریم هر چه نیاز شماست را پیگیری و در حد توان فراهم کنیم و ان شاءالله تمام موانع را با کمک خود شما از سر راه بر خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس بنیاد شهید با جانبازان مرکز توانبخشی بقیه الله (عج)

دیدار رییس بنیاد شهید با جانبازان مرکز توانبخشی بقیه الله (عج)