مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 13:152020-09-27سياسي

السیسی: هدف تظاهرات ها تخریب و نابودی است نه تغییر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روسیاالیوم، عبدالفتاح السیسی رییس جمهور مصر به تظاهراتی که علیه وی در این کشور جریان دارد، - رییس جمهور مصر به تظاهراتی که علیه وی در این کشور جریان دارد، واکنش نشان داد و گفت: این تظاهرات هدفش تغییر نیست بلکه تخریب و نابودی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روسیاالیوم، عبدالفتاح السیسی رییس جمهور مصر به تظاهراتی که علیه وی در این کشور جریان دارد، واکنش نشان داد و هدف آن را نابودی و تخریب دانست.

وی در جریان افتتاح پروژه ای اعلام کرد: نیرو هایی که تحت بهانه های دینی در کمین کشور ها نشسته اند، تا زمانی که از دین به عنوان پوششی برای اهداف مخرب خود استفاده می کنند، هرگز نمی توانند پایگاهی داشته باشند.

لازم است به تلاش هایی که هدف تخریب دولت مصر را دنبال می کنند، توجه داشت.

اقداماتی که به لطف هشیاری مردم مصر بی نتیجه مانده در حالی که همین تلاش ها به بهانه های مغرضانه و با پوشش دین، شماری از کشور های منطقه عربی را تخریب کرد.

رییس جمهور مصر بیان کرد: مردم مصر همیشه ثابت کرده و می کند که آگاهی بالایی دارد و من همیشه روی تعامل مثبت مردم با مسائل ملی حساب باز می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

السیسی: هدف تظاهرات ها تخریب و نابودی است نه تغییر

السیسی: هدف تظاهرات ها تخریب و نابودی است نه تغییر