مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 13:102020-09-27سياسي

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: آمریکا دیروز حامی عراق بود امروز حامی صهیونیسم


رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: با اینکه پادگان های ارتش به امر امام خالی شده بود با آغاز جنگ دوباره به امر امام (ره)، همه پادگان ها پر شد و صدام ابتدا توسط ارتش و سپس با سپاه و نیروهای مردمی بسیج غافلگیر شد.

- رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: آمریکا دیروز حامی عراق بود امروز حامی صهیونیسم رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: با اینکه پادگان های ارتش به امر امام خالی شده بود با آغاز جنگ دوباره به امر امام (ره)، همه پادگان ها پر شد و صدام ابتدا توسط ارتش و سپس با سپاه و نیروهای مردمی بسیج غافلگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم تجلیل از خانواده شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران به تشریح وقایع جنگ پرداخت و گفت: چهل سال پیش در 31 شهریور 59، رژیم بعثی صدام با 12 لشگر و 10 تیپ مستقل، از راه های زمینی، هوایی و دریایی از طریق سه استان کرمانشاه، ایلام و خوزستان به ایران حمله کرد.

این نکات را باید هزاران بار تکرار کرد؛ چرا که برخی از قلم به دستان غیر صادق، و نان به نرخ روز خور، تاریخ را تحریف می کنند و به نفع خودشان می نویسند.

کسانی که در جنگ بوده اند، باید با تکرار درست و کامل وقایع کاری کنند که تاریخ دفاع مقدس تحریف نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: آمریکا دیروز حامی عراق بود امروز حامی صهیونیسم

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: آمریکا دیروز حامی عراق بود امروز حامی صهیونیسم