مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 13:102020-09-27اقتصادي

شافعی: رابطه معناداری بین جهش بورس و تولید و اشتغال مشاهده نمی شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران، غلامحسین شافعی امروز در نشست هیأت نمایندگان اتاق گفت: تاکنون بیش از 4 دهه آزمون وخطا باید دریافته باشیم که اقتصاد یک سیستم به هم پیوسته و نظام مند است که مدیریت آن توسط .

- رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران گفت: بسیاری از ناکارآمدی ها، پشت تحریم ها پنهان شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ایران، غلامحسین شافعی امروز در نشست هیأت نمایندگان اتاق گفت: تاکنون بیش از 4 دهه آزمون وخطا باید دریافته باشیم که اقتصاد یک سیستم به هم پیوسته و نظام مند است که مدیریت آن توسط سیاست مداران و مدیران اجرایی غیرهماهنگ نمی تواند نتیجه مطلوبی به بار آورد.

شافعی سپس مسائل و مشکلات روز نظیر فشار به صادرکنندگان در مسئله رفع تعهد ارزی را موردتوجه قرار داد و گفت: شایسته نیست که در شرایط جنگ اقتصادی صادرکنندگان کشور مورد بی مهری قرار گیرند و بیش از گذشته با تنگنا های گوناگون مواجه شوند.

رییس پارلمان بخش خصوصی ایران در مورد شرایط بورس و تأثیر آن بر بنگاه های اقتصادی نیز تأکید کرد که در کنار واگذاری سهام شرکت های دولتی باید به واگذاری مدیریت شرکت ها به بخش خصوصی واقعی توجه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شافعی: رابطه معناداری بین جهش بورس و تولید و اشتغال مشاهده نمی شود

شافعی: رابطه معناداری بین جهش بورس و تولید و اشتغال مشاهده نمی شود