مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 13:052020-09-27بين الملل

صهیونیستها با ایجاد فتنه به دنبال منحرف کردن اذهان مسلمانان هستند


صهیونیستها با ایجاد فتنه به دنبال منحرف کردن اذهان مسلمانان از مسائلی نظیر عادی سازی روابط و شهرک سازی غاصبانه رژیم صهیونیستی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز جهان رفع شود و امکان دیدارهای حضوری با شما و دیگر علمای جهان اسلام فراهم گردد.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب با اشاره به اقدام اخیر برخی کشورهای عربی برای عادی سازی روابط با رژیم غاصب صهیونیستی، اظهار داشت: این اقدام برخی کشور های عربی خیانتی آشکار به مسئله فلسطین و اقدامی ننگین است.

وی افزود: از تمامی نخبگان و آزادگان جهان با هر دین، مذهب و مسلک انتظار داریم نسبت به مساله قدس و فلسطین واکنش نشان داده و با حفظ وحدت و روحیه برادری، از ملت مظلوم فلسطین دفاع کنند.

حجت الاسلام و المسلمین شهریاری گفت: ما امروز با بحران های متعددی مواجه هسیتم و در شرایط سرنوشت سازی به سر می بریم؛ دولتهای اسلامی باید برای مقابله با نقشه های صهیونیست ها در کنار هم قرار گیرند و برنامه های منظم و هماهنگی در این زمینه اجرا کنند.

وی افزود: امروز صهیونیستها تلاش کرده اند، مشکلات جدیدی در جهان اسلام پدید بیاورند که از آن جمله، توهین به قرآن کریم و رسول اکرم(ص) در سوئد و فرانسه بود آنها می خواستند با این غائله ی جدید ملتهای اسلامی را تحریک و اذهان را از مسئله عادی سازی رژیم صهیونیستی غافل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صهیونیستها با ایجاد فتنه به دنبال منحرف کردن اذهان مسلمانان هستند

صهیونیستها با ایجاد فتنه به دنبال منحرف کردن اذهان مسلمانان هستند