مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 13:052020-09-27اقتصادي

عوارض پسماند کالاهای تولیدی و وارداتی مخرب محیط زیست تعیین شد


معاون سازمان امور مالیاتی، فهرست کالاهای تولیدی و وارداتی مخرب محیط زیستِ مشمول عوارض پسماند و نحوه واریز آن به حساب‎های دولت را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور مالیاتی، محمد مسیحی در اطلاعیه ای خاطرنشان کرد: در اجرای صدر بند (و) تبصره (6) قانون بودجه سال 1399 کل کشور که مقرر می دارد، به منظور کاهش اثرات مخرب پسماندها، درآمد حاصل از اجرای بندهای (ث) و (ص) ماده (38) قانون برنامه ششم توسعه، ناشی از فروش کالاهایی که مصرف آن ها منجر به تولید پسماند مخرب محیط زیست می شود توسط سازمان امورمالیاتی کشور به ردیف درآمدی (160189) واریز می شود.

، تولیدکنندگان و واردکنندگان کالاهای موضوع ماده (1) آیین نامه مزبور (به شرح جدول زیر) مکلفند ضمن تکمیل و تسلیم فرم ابراز فروش کالاهای مشمول عوارض پسماند مخرب محیط زیست در سامانه عملیات الکترونیک مالیات بر ارزش افزوده به نشانی www.

evat.

ir مبلغ عوارض متعلقه را بر حسب قیمت فروش، محاسبه و در پایان هر دوره مالیاتی موضوع ماده (10) قانون مالیات بر ارزش افزوده به حساب شماره 4001000901029075 مربوط به تمرکز درآمد حاصل از فروش کالاهایی که مصرف آنها منجر به پسماند مخرب محیط زیست می شود در سال 1399 (موضوع ردیف درآمدی 160189) نزد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران واریز نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوارض پسماند کالاهای تولیدی و وارداتی مخرب محیط زیست تعیین شد

عوارض پسماند کالاهای تولیدی و وارداتی مخرب محیط زیست تعیین شد