مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 13:052020-09-27سياسي

نیازمند پوست اندازی در صنعت گردشگری هستیم


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره به اینکه صنعت گردشگری نیازمند پوست اندازی است، تاکید کرد: باید به این وضعیت کرونایی عادت کرده و برنامه جدید در حوزه گردشگری ارایه دهیم و مهندسی مجدد در حوزه گردشگری داشته باشیم.

- ایسنا/کرمان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره به اینکه صنعت گردشگری نیازمند پوست اندازی است، تاکید کرد: باید به این وضعیت کرونایی عادت کرده و برنامه جدید در حوزه گردشگری ارایه دهیم و مهندسی مجدد در حوزه گردشگری داشته باشیم.

فریدون فعالی عصر امروز ششم مهرماه در مراسم تشکیل دومین جامعه حرفه ای بوم گردی کشور در کرمان گفت: ویروس کرونا بیشترین آسیب را به حوزه گردشگری نه تنها کشور بلکه جهان وارد کرد.

وی با اشاره به اهمیت و نقش گردشگری در اقتصاد دنیا عنوان کرد: در صنعت گردشگر شغل پایدار و توسعه پایدار داریم ضمن آنکه آسیبی به محیط زیست نیز نمی زند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان بیان کرد: در دوران شیوع کرونا بیشترین آسیب در بخشی اقتصادی، به حوزه گردشگری وارد شد و بیشترین آسیب در حوزه گردشگری را واحدهای بوم گردی دیدند که متاسفانه هنوز خیلی از آنها سرپا نشده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند پوست اندازی در صنعت گردشگری هستیم

نیازمند پوست اندازی در صنعت گردشگری هستیم