مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 12:552020-09-27اقتصادي

سوابق و برنامه های وزیر پیشنهادی صمت به مجلس رسید+ جزییات


علیرضا رزم حسینی، وزیر پیشنهادی صنعت معدن و تجارت سوابق و برنامه های خود را برای اخذ رای اعتماد از نمایندگان مجلس به آنها ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علیرضا رزم حسینی، وزیر پیشنهادی صنعت معدن و تجارت سوابق و برنامه های خود را برای اخذ رای اعتماد از نمایندگان مجلس به آنها ارائه داد.

در برنامه 49 صفحه ای که وزیر پیشنهادی به مجلس ارائه داده است در دو سطح به تشریح برنامه ها پرداخته است؛ سطح اول برنامه راهبردی اجرایی وزارت صنعت از سوی وزیر پیشنهادی است و سطح دوم برنامه اجرای مردمی کردن اقتصاد مقاومتی با الگوی قلعه گنج است که تاکید شده مشروط به درخواست استانداران به عنوان نمایندگان عالی دولت در استان ها، نمایندگان ولی فقیه در استان و روسای کل دادگستری توسط وزارت صمت در قالب احیای مسئولیت اجتماعی شرکتی پشتیبانی خواهد.

بر این اساس در برنامه های ویژه وزارت صنعت، معدن و تجارت مواردی همچون الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی با هدف مشارکت مردمی، توجه ویژه به معیشت مرزنشینان و مرزها، ستاد ویژه تدابیر اقتصادی برای شرایط تحریم،  صنعت خودرو، صنعت لوازم خانگی، توسعه فولاد، توسعه صادرات، نساجی و پوشاک، توجه ویژه به تولید داخل، الگوی کسب و کار برای صنایع کوچک، اصلاح فضای کسب و کار و صدور مجوز و همچنین مدیریت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوابق و برنامه های وزیر پیشنهادی صمت به مجلس رسید+ جزییات

سوابق و برنامه های وزیر پیشنهادی صمت به مجلس رسید+ جزییات