مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 12:302020-09-27اقتصادي

مهلت دریافت وام ودیعه مسکن تا چه زمانی تمدید شد؟


براساس تصمیم ستاد ملی کرونا، متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکن که تا پایان دی ماه قرارداد اجاره شان منعقد شود برای سال جاری می توانند وام ودیعه مسکن را دریافت کنند.

- جی پلاس ، ستاد ملی مقابله با کرونا در آخرین جلسه خود پرداخت تسهیلات مرابحه خرید کالا و خدمات (کمک ودیعه مسکن) را تا پایان دی ماه سال جاری تمدید کرد.

به این ترتیب متقاضیان دریافت وام ودیعه مسکنی که تا پایان دی ماه قرارداد اجاره شان منعقد شود برای سال جاری می توانند وام ودیعه مسکن را دریافت کنند.

ایسنا نوشت؛ البته بنا به گفته پروانه اصلانی - مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی - در شرایط فعلی ثبت نام جدید برای وام ودیعه مسکن انجام نمی شود.

افرادی که پیش تر ثبت نام کرده اند ساماندهی می شوند و مبالغی که برای پرداخت وام ودیعه مسکن در نظر گرفته شده به متقاضیان واجد شرایط به مرور و تدریجی پرداخت خواهد شد.

اصلانی اعلام کرده که حدود 500 هزار نفر تا کنون مدارک خود را بارگذاری و به مرور به بانک ها معرفی می شوند.

پیش از این محمود محمودزاده - معاون وزیر راه و شهرسازی - تعداد کل متقاضیان واجد شرایط دریافت وام ودیعه مسکن را 355 هزار نفر اعلام کرده بود.

با این حساب به نظر می رسد همه متقاضیان به بانک معرفی می شوند و هر زمان که عدم احراز شروط دریافت این تسهیلات محرز شود از روند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت دریافت وام ودیعه مسکن تا چه زمانی تمدید شد؟

مهلت دریافت وام ودیعه مسکن تا چه زمانی تمدید شد؟