مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 12:252020-09-27اقتصادي

احتمال تعطیلی مجدد صنوف پرخطر در همدان/ کرونا سیر صعودی گرفته است


فرماندار همدان بابیان اینکه به طور میانگین روزانه 25 مورد ابتلاء و 2 مورد فوت ناشی از کرونا مثبت در شهرستان همدان ثبت می شود، گفت: احتمال تعطیلی مجدد برخی از صنوف پر خطر وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمثبت در شهرستان همدان داریم، عنوان کرد: در این راستا باید با اتخاذ تدابیر ویژه اقدامات پیشگیرانه و نظارتی بیشتر بشود که مواردی هم از ستاد کرونا تفویض اختیار شده است.

فرماندار همدان از احتمال تعطیلی مجدد برخی از صنوف پر خطر خبر داد و افزود: در اربعین حسینی نیز برپایی موکب و پیاده روی ممنوع است اما احتمالاً مراسم متمرکزی با رعایت فاصله گذاری و سایر دستورالعمل ها پیش بینی شود که هنوز به قطعیت نرسیده است.

وی همراهی پرتعداد خانواده متوفیان و تجمع در آرامستان باغ بهشت همدان را قابل توجه دانست و یادآور شد: ضمن استقرار کارشناس مرکز بهداشت در آرامستان کاهش تعداد همراهان و عدم برگزاری مراسم در این محیط و در صورت نیاز محدودیت های ترافیکی نیز اعمال خواهد شد.

افشاری با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مردم اظهار کرد: کاهش هشدارها با کاهش حساسیت مردم ارتباط مستقیم دارد و با استفاده از تبلیغات محیطی، خودرویی و از طریق بلندگو در مراکز خاص مانند آرامستان باید اطلاع رسانی و حساسیت لازم استمرار یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال تعطیلی مجدد صنوف پرخطر در همدان/ کرونا سیر صعودی گرفته است

احتمال تعطیلی مجدد صنوف پرخطر در همدان/ کرونا سیر صعودی گرفته است