مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 12:252020-09-27بين الملل

ظریف: تحریم های آمریکا مصداق «تروریسم پزشکی» است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در مصاحبه با شبکه روسی راشاتودی با دروغ توصیف کردن ادعا های ایالات متحده آمریکا مبنی بر عدم تأثیر تحریم های یکجانبه بر اقلام بشردوستانه، - وزیر خارجه ایران با تأکید بر تأثیر منفی تحریم های آمریکا بر نوع پاسخگویی ایران به بحران شیوع کرونا، اینگونه اقدامات واشنگتن را مصداق تروریسم پزشکی دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در مصاحبه با شبکه روسی راشاتودی با دروغ توصیف کردن ادعا های ایالات متحده آمریکا مبنی بر عدم تأثیر تحریم های یکجانبه بر اقلام بشردوستانه، تأکید کرد که اینگونه اقدامات آمریکا در حقیقت تروریسم پزشکی است.

وزیر خارجه ایران ضمن انتقاد شدید از اقدامات یکجانبه ایالات متحده علیه جمهوری اسلامی تأکید کرد که تلاش های آمرکیا برای مانع تراشی در مسیر صادرات نفت ایران، توانمندی تهران برای پاسخگویی به بحران کرونا را محدود کرده است و مقادیری از پول ایران در خارج است که به موجب تحریم های آمریکا، امکان دسترسی به این مبالغ برای جمهوری اسلامی حتی برای خرید دارو وجود ندارد.

رییس دستگاه دیپلماسی ایران با اشاره به این موارد گفت: هر آنچه که آمریکایی ها در خصوص عدم تأثیرگذاری تحریم هایشان بر اقلام بشردو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظریف: تحریم های آمریکا مصداق «تروریسم پزشکی» است

ظریف: تحریم های آمریکا مصداق «تروریسم پزشکی» است