مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 12:202020-09-27اقتصادي

توانمندسازی فعالان گردشگری روستایی، اولویت اصلی میراث فرهنگی آذربایجان شرقی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی توانمندسازی فعالان گردشگری روستایی را اولویت اصلی این اداره کل در سال جاری عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، احمد حمزه زاده امروز در دیدار  با کارکنان معاونت گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان  ضمن تقدیر از زحمات بی شائبه و مستمر کارکنان معاونت گردشگری استان،  اظهار داشت: با تلاش مستمر و پیگیری مصرانه کارکنان معاونت گردشگری استان، طی سال جاری این معاونت با ارتقا 13 مرتبه ای جایگاه خود، موفق به کسب رتبه سوم کشوری شده است.

او با اشاره به شعار امسال سازمان جهانی گردشگری مبنی بر توسعه گردشگری روستایی ، گفت: با توجه به شعار امسال سازمان جهانی گردشگری، این اداره کل نیز توسعه گردشگری روستایی را در اولویت سیاست های اجرایی خود قرار داده تا با تقویت زیرساخت های مناطق روستایی، زمینه لازم برای توسعه پایدار را در این مناطق فراهم سازد.

 مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی در ادامه با تأکید به لزوم تقویت زیرساخت های گردشگری روستایی در استان، گفت: یکی از مهم ترین اهداف این اداره کل طی سال جاری برگزاری دوره های آموزشی و توانمندسازی فعالان حوزه گردشگری روستایی است تا با به روزرسانی اطلاعات و دانش افزایی افراد فعال، بیش ازپیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی فعالان گردشگری روستایی، اولویت اصلی میراث فرهنگی آذربایجان شرقی

توانمندسازی فعالان گردشگری روستایی، اولویت اصلی میراث فرهنگی آذربایجان شرقی