مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 12:202020-09-27اقتصادي

مرغداران خراسان شمالی با مشکلات جدید تنش های گذشته را به فراموشی سپرده اند


مدیر عامل اتحادیه مرغداران خراسان شمالی با اشاره به اینکه مرغداران این استان در شرایط خیلی بدی قرار دارند، گفت: در حال حاضر تعدادی از واحدها هستند که طی چندین دوره جوجه ریزی نداشته و برخی از واحدها هم هستند که از جوجه ریزی در این دور خودداری کرده اند.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر عامل اتحادیه مرغداران خراسان شمالی با اشاره به اینکه مرغداران این استان در شرایط خیلی بدی قرار دارند، گفت: در حال حاضر تعدادی از واحدها هستند که طی چندین دوره جوجه ریزی نداشته و برخی از واحدها هم هستند که از جوجه ریزی در این دور خودداری کرده اند.

عباس پور در گفت و گو با ایسنا، تاکید کرد: مشکلات در صنعت مرغداری همیشه وجود داشته اما در حال حاضر مرغداران تنش های قبلی خود را فراموش کرده اند و دیگر آن ها را مشکل فرض نمی کنند و درگیر مشکلات جدید شده اند که به شدت درگیر مشکل اولیه تامین نهاده شده اند.

وی افزود: در گذشته در صورت کمبود نهاده دولتی که در اختیار مرغداران قرار می گرفت آن ها ناچار می شدند از بازار آزاد تهیه کنند اما اکنون نمی توانند همان را از بازار آزاد نیز تهیه کنند.

عباس پور با بیان اینکه هم اکنون قیمت نهاده دامی برای مرغدار دیگر مهم نیست، ادامه داد: در واقع آن ها نهاده ای پیدا نمی کنند که به هر قیمتی خریداری کنند و همین امر نیز موجب شده تا تعداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرغداران خراسان شمالی با مشکلات جدید تنش های گذشته را به فراموشی سپرده اند

مرغداران خراسان شمالی با مشکلات جدید تنش های گذشته را به فراموشی سپرده اند