مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 12:052020-09-27اقتصادي

مشکلات نهاده های رسوبی در گمرکات مرتفع شد


معاون توسعه صنایع تبدیلی و کسب و کارهای کشاورزی کشور با اشاره به رفع مشکلات نهاده های رسوبی در گمرکات گفت: در سفر معاون اول رییس جمهور به بندرعباس برای رفع مشکلات نهاده های رسوبی در گمرگات نیز اقدام شد که امیدواریم با ترخیص این محموله بتوانیم سهمیه بیشتری .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، امید گیلانپور در سفر به استان هرمزگان با اشاره به اینکه از امروز در سامانه بازارگاه با حجم وسیع تری کار خرید و فروش نهاده انجام می شود،  اظهار کرد: تولیدکنندگان مرغ و تخم مرغ می توانند نهاده های خود را در سامانه بازارگاه خریداری کنند.

وی در خصوص نحوه توزیع نهاده افزود: در این روش بجای اینکه نهاده ها را دستی توزیع نماییم، سهمیه ها به صورت اتوماتیک در اختیار تولیدکنندگان قرار می گیرد که امیدواریم با این روش نحوه توزیع متناسب شود.

معاون توسعه صنایع تبدیلی و کسب و کارهای کشاورزی کشور با اشاره به رفع مشکلات نهاده های رسوبی در گمرکات تصریح کرد: در سفر دکتر جهانگیری به بندرعباس برای رفع مشکلات نهاده های رسوبی در گمرگات نیز اقدام شد که امیدواریم با ترخیص این محموله بتوانیم سهمیه بیشتری را در بازارگاه تقسیم کنیم.

گیلانپور در پایان خاطرنشان ساخت: با رفع مشکلات نهاده های رسوبی در گمرگات انشالله مشکلی برای تامین نهاده دام و طیور در کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات نهاده های رسوبی در گمرکات مرتفع شد

مشکلات نهاده های رسوبی در گمرکات مرتفع شد