مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 12:052020-09-27بين الملل

رهبر مخالفان سودان: عادی سازی، همان تسلیم شدن است


نخست وزیر پیشین سودان در همایش «مخاطرات عادی سازی با دشمن صهیونیستی» گفت که عادی سازی در واقع همان تسلیم شدن است و هیچ ارتباطی به صلح ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، الصادق المهدی نخست وزیر پیشین سودان و رهبر معنوی مخالفان در این کشور، از عادی سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی انتقاد کرد.

المهدی در یک همایش تحت عنوان مخاطرات عادی سازی با دشمن صهیونیستی که در خارطوم برگزار شد، گفت که در حال حاضر هیچ کشور عربی به صورت نظامی، با اسراییل نمی جنگد .

وی با بیان اینکه عادی سازی در واقع همان تسلیم شدن است و هیچ ارتباطی به صلح ندارد، تأکید کرد که بیشتر کشورهای عربی با نیروهای مردمی غیر دولتی می جنگند.

خبرگزاری رییس جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی است.

وی با بیان اینکه اسراییل یک رژیم غیر عادی است، درباره موضع خود در قبال عادی سازی تأکید کرد، عواملی مانند همبستگی عربی، اسلامی و اصول عدالت، موضع ما را در قبال عادی سازی مشخص می کند؛ [اصولی] که مانع از تشکیل یک حکومت نژادپرست می شود .

در همین ارتباط، منابع خبری اعلام کردند که مذاکره نمایندگان آمریکا و سودان امارات عربی متحده در خصوص عادی سازی روابط این کشور آفریقایی با واشنگتن و رژیم صهیونیستی، بدون نتیجه و حصول پیشرفت به پایان رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر مخالفان سودان: عادی سازی، همان تسلیم شدن است

رهبر مخالفان سودان: عادی سازی، همان تسلیم شدن است