مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 12:052020-09-27اقتصادي

قیمت میوه از سقف پایین نمی آید+ جدول قیمت


افزایش تا 100 درصدی قیمت از میدان مرکزی میوه و تره بار تا مغازه های سطح شهر باعث شده خانواده ها توان خرید کمتری داشته باشند، رییس اتحادیه فروشندگان میوه هم معتقد است میوه گران به دست آنها می رسد و مغازه ها گران فروش نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، قیمت میوه در بازار تهران همچنان افزایشی است و قصد پایین آمدن ندارد و خرید برای قشر متوسط جامعه هم بسیار سخت شده است.

در مصاحبه با کشاورزان، آنها از قیمت های پایین گلایه دارند اما زمانی که پای این محصولات به بازار می رسد، رقم های نجومی پیدا می کند، تا به حال این معما را هم کسی از مسئولان نتوانسته رمزگشایی کند.

مسئولان به جای گرانفروشی مغازه ها آنرا گرانی میوه می نامند و می گویند: میوه گران به دست مغازه دار می رسد و آنها هم مجبورند گران بفروشند.

اسدالله کارگر رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران امروز گفته است در بازار میوه با گرانی مواجه هستیم نه گرانفروشی و بالا رفتن هزینه تولید و عرضه میوه دلایل گرانی قیمت ها در بازار است .

آنچه مردم معمولی در بازار میوه با آن مواجه هستند قیمت های نجومی میوه است که از چند ماه پیش مسئولان مرتب قول کاهش قیمت را می دهند اما هیچ وقت عملی نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت میوه از سقف پایین نمی آید+ جدول قیمت

قیمت میوه از سقف پایین نمی آید+ جدول قیمت