مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 12:052020-09-27پزشكي

مراسمات محرم آمار کرونا را افزایش نداد


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: انتظار می رفت که بعد از مراسمات دهه محرم آمارها افزایش داشته باشد که خوشبختانه با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اکثر هیات ها با وضعیت بدی مواجه نشدیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دزفول، شاپور مسعودی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی دزفول در جلسه ستاد مقابله با از نظر وزیر بهداشت در استان خوزستان شکل گرفته است.

شاپور مسعودی تصریح کرد: انتظار می رفت که بعد از مراسمات دهه محرم آمارها افزایش داشته باشد که خوشبختانه با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط اکثر هیات ها با وضعیت بدی مواجه نشدیم.

وی بیان کرد: طبق بازرسی هایی که در بازه زمانی 28 شهریور تا چهارم مهرماه انجام شد، از 943 مدرسه به عمل آمد استفاده از ماسک 88درصد، رعایت پروتکل های فردی و اجتماعی 84 درصد تخمین زده شد.

مسعودی اذعان کرد: از 837 مدرسه بازرسی شده تعداد 16 مدرسه اخطاریه دریافت کردند همچنین طبق این بازرسی ها میزان استفاده از ماسک در مدارس 73درصد و رعایت پروتکل های بهداشتی 74 درصد اعلام شد.

وی عنوان کرد: بیشترین رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از مایک در فروشگاه های زنجیره ای و کمترین در پایانه های مسافری درون شهری و برون شهری مشاهده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسمات محرم آمار کرونا را افزایش نداد

مراسمات محرم آمار کرونا را افزایش نداد