مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 مهر 1399 ساعت 12:002020-09-27اقتصادي

مشاغل خانگی، راهی امن و نزدیک به اشتغال و درآمد پایدار است


معاون جهاد دانشگاهی استان قم با شرح طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، مزایای آن را برای متقاضیان و پیشران ها نیز برشمرد.

- ایسنا/قم معاون جهاد دانشگاهی استان قم با شرح طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، مزایای آن را برای متقاضیان و پیشران ها نیز برشمرد.

علی حسینی، معاون جهاد دانشگاهی واحد استان قم در خصوص طرح ملی توسعه مشاغل خانگی گفت: این طرح در 31 استان کشور در حال اجرا است.

کارفرمای این طرح معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ناظر طرح دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی می باشد.

وی افزود: مجری این طرح در استان قم معاونت جهاد دانشگاهی قم، تحت نظارت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان است که طرحی دو جانبه بین این دو نهاد محسوب می شود که جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد توسعه ای و تسهیلگر در نظر گرفته شده است تا پروژه های مبتنی بر توسعه مشاغل خانگی را بصورت هدفمند در سطح کشور اجرا نماید.

وی هدف از اجرای این الگو را تعامل با دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی دخیل در اجرای طرح دانست و بیان کرد: در این راستا خدماتی همچون ارائه خدمات آموزش و مشاوره حضوری و غیرحضوری به متقاضیان مشاغل خانگی برای اتصال به بازار و ایجاد زیرساخت های بازاریابی و فروش محصولات مشاغل خانگی و ایجاد امکان و تسهیل نظارت وزارت بر فر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاغل خانگی، راهی امن و نزدیک به اشتغال و درآمد پایدار است

مشاغل خانگی، راهی امن و نزدیک به اشتغال و درآمد پایدار است